Prekių grąžinimas

/
Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas

KEITIMAS

Pasirinkai netinkamą dydį?
Turi 30 dienų nuo prekės gavimo dienos užsakymo keitimui.

Be rūpesčių pakeisime Tavo įsigytą avalynę bei aprangą į kitą to paties modelio dydį pagal (prekės kodas). Viena iš dažniausiai pasitaikančių keitimo arba grąžinimo priežasčių yra netinkamai pasirinktas dydis, todėl kviečiame Tave susipažinti su mūsų parašyta patarimų skirtį, kad sumažintum neatitinkamai pasirinkto dydžio tikimybę: Dydžių lentelė, Kaip išmatuoti pėdą?, Kaip išsirinktitinkamą dydį? Rasi čia informaciją apie batų ilgį ir drabužių matmenis.

Keitimas paštu:

  1. Užpildyk keitimo/grąžinimo dokumentą, kurį gavai kartu su el. sąskaita el. paštu. Keitimo/grąžinimošabloną gali atsisiųsti čia: keitimo/grąžinimo dokumentas
  2. Būtinai įsitikink, kad dydis į kurį nori pakeisti įsigytą prekę, yra pasiekiamas internetinėje parduotuvėje kidz.lt.
  3. Prekę(es) kartu su keitimo/grąžinimo dokumentu išsiųsk žemiau nurodytu adresu (tačiau ne vėliau kaipper 30 dienų nuo prekės gavimo dienos).
  4. Gavę grąžintą prekę per kelias dienas išsiūsime Tau kitą dydį. Visas keitimo procesas gali užtrukti ilgiausiai iki 14 dienų.

Prisiminkite!

  1. Keičiamos prekės siuntimo išlaidas dengia klientas.
  2. Keičiamos prekės privalo būti nepasikeitusios (neturėti naudojimo pėdsakų ir/arba pažeidimų).
  3. Prekės keitimą sudaro dvi operacijos: pirkimo sutarties nutraukimas dėl prekių, kurias grąžini beisutarties sudarymas dėl prekių, kurias gauni keitimo metu.
  4. Jei norėtum iškeisti prekę į kitą to paties modelio dydį, gali atsitikti taip, kad Tavo pasirinkto dydžio mūsų sandėlyje gali nelikti. Tokiu atveju negalėsime įvykdyti Tavo prašymo. Šioje situacijoje įmanoma tik viena procedūros dalis, kurią sudaro pirkimo sutarties nutraukimas. Atgausi visus sumokėtus pinigus, kuriuos išleidai konkrečiai prekei tokiu būdu, kuriuo nurodei keitimo dokumente.
  5. Jeigu nenurodysi keitimo dokumente ar nusprendei nutraukti sutartį ar keisti prekę, arba jeigu nenurodysiį kokį dydį nori iškeisti keičiamą prekę, tam, kad išvengti galimų susipratimų, Tavo keitimą užfiksuosime kaip pirkimo sutarties nutraukimą ir grąžinsime pinigus, kuriuos išleidai konkrečiai prekeitokiu būdu, kuriuo nurodei keitimo dokumente. Prekę(s) keitimui galite išsiųsti adresu:
    MB Mados Gidas
    Kmynų g. 17, Dainų km. Šiaulių raj.
    LT-77210 Lietuva
    Informacija „Grąžinimas – keitimas“

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

 

Dėmesio! Prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)

Trumpa instrukcija:

  1. Paruoškite prašymą apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą. Galite pasinaudoti pavyzdine sutarties atsisakymo forma, kurią rasite Prekių pirkimo pardavimo taisyklių priede Nr. 1. Prekę kartu su (PVM) sąskaita-faktūra galite išsiųsti adresu:

    MB Mados Gidas
    Kmynų g. 17, Dainų km. Šiaulių raj.
    LT-77210 Lietuva
    Informacija „Grąžinimas – keitimas“

  2. Prie grąžinamos prekės pridėkite pirkimo-pardavimo sutarties numerį, kurį gavote užsakant prekes puslapyje www.kidz.lt
  3. Mes grąžinsime Jums įmoką naudojant tokį patį mokėjimo būdą, kokį pradinėje mokėjimo operacijoje naudojote Jūs.
  4. Įmoką grąžinsime nedelsiant, bet kokiu atveju ne vėliau nei per 14 dienų nuo prekės grąžinimo mums. Dėl susiklosčiusios situacijos galimi užsakymų išsiuntimų vėlavimai. Ačiū už supratingumą
  5. Vartotojas privalo apmokėti prekės pristatymo į Parduotuvę išlaidas.

Priminimas:

Visiems Pirkėjams suteikiame sutartinę teisę atsisakyti Sutarties, nenurodant jokios priežasties, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų terminą nuo Prekių perdavimo (pristatymo) Pirkėjui dienos, su sąlygą, kad grąžinamos Prekės atitinka taisyklėse išdėstytus reikalavimus. Galimybė atsisakyti Sutarties per 30 (trisdešimties) kalendorinių dienų laikotarpį, nepažeidžia ir neapriboja Vartotojo teisės atsisakyti sutarties per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nenurodant priežasties.

NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRAŽINIMAS

Kidz.lt elektroninėjė parduotuvėje visoms prekėms taikoma 30 dienų keitimo/grąžinimo garantija.

Trumpa instrukcija:

  1. Prašome užpildyti nekokybiškos prekėsgrąžinimo – keitimo formą. Nekokybišką prekę ir prašymą pakeisti arba grąžinti nekokybišką prekę kartu su sąskaitą-faktūrą siųskite žemiau nurodytu adresu:

    MB Mados Gidas
    Kmynų g. 17, Dainų km. Šiaulių raj.
    LT-77210 Lietuva
    Informacija „Grąžinimas – keitimas“

  2. Atsakysime į prašymą per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos.
  3. Klientas gali prašyti: pakeisti nekokybišką prekę į naują, sutaisyti nekokybišką prekę, sumažintinekokybiškos prekės kainą, atsisakyti sutarties.

 

Atminkite:

  • Užpildant nekokybiškos prekės formą užpildykite visą reikalingą informaciją (Jūsų duomenys, defektoaprašymas, pageidavimai).
  • Vartotojas privalo apmokėti prekės pristatymo į Parduotuvę išlaidas.
  • Jeigu išnagrinėjus skundą jis bus laikomas pagrįstu, Vartotojui bus grąžintos prekės siuntimo išlaidos.
  •  Pirkėjas ir Kidz.lt susitaria, kad visi su Sutartimi susiję ar dėl jos vykdymo, pažeidimo, nutraukimo ar negaliojimo kilę ginčai, pretenzijos ir (ar) nesutarimai sprendžiami derybų keliu. Jeigu susitarimo nepavyksta pasiekti derybomis, ginčai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka, kaip nurodyta Tinklapio naudojimo tvarkoje.
  • Pirkėjas turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287 str. 16 p.): pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės,turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateiktiišsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjasturi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba į teismą.

Adresu https://ec.europa.eu/consumers/odr yra pasiekiama internetinė platforma, sprendžianti vartotojų ir verslo subjektų ginčus (dar vadinama ODR platforma). Ši platforma yra internetinė vitrina, suteikianti galimybę vartotojams gauti bendrą informaciją apie internetu sudarytų sutarčių ir su jomis susijusių ginčų sprendimo būdus, išskyrus kreipimąsi į teismą (pvz., tarpininkavimo arba arbitražo būdu). Be to, platformoje taip pat įmanoma pateikti skundą subjektui užsiimančiam alternatyviu ginčų sprendimu ir pridėti visus tam reikalingus dokumentus.

Tuo pačiu informuojame, kad UAB „Mados gidas“ neprivalo ir nedalyvaus alternatyviose, neteisminėse ginčų sprendimo procedūrose.

 

 

Keitimas / Grąžinimas

Perkant el. parduotuvėje www.kidz.lt, kiekvienam Pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 30 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos jei:

a) prekė yra nenaudota ir nesugadinta;

b) prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos ženklinimo etiketės ir kt.).

Prekių grąžinimas ir keitimas pas mus itin paprastas ir NEMOKAMAS.

  1. Jei prekių pristatymui pasirinksite LP express paštomatą, į siuntą įdėsime tiek prašymą, tiek siuntos lipduką, skirtą prekių keitimui/grąžinimui.

Jei nei vienas iš šių siuntos keitimo ar grąžinimo būdų nėra tinkamas, taip pat jei turite kitų klausimų, susisiekite su mumis info@kidz.lt  arba +37064541996

Start typing and press Enter to search

Krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.